nike skor barn

nike skor barn

Сообщение Salome Mansfield 07 авг 2019, 10:08

Förutom den 12: e årliga Doernbecher x Nike Freestyle-kollektionen som avslöjades fotbollsskor nike under helgen, avslöjade Nike och Jordan Brand ytterligare en speciell bit av sneakernyheterna. Nike donerar ett dussin exklusiva Air Jordan 12-tal till 12-årsjubileumet för detta fantastiska partnerskap OHSU Doernbecher barnsjukhus. Varje par designades av Mark Smith och har Smiths personliga tillämpning av original Tinker Hatfield-skisser. Var och en kommer att presenteras i en låda tryckt med Tinkers ursprungliga designelement, och individuellt autograferad av både Mark och Tinker. Sjukhuset kommer att auktionera specialutgåvorna skor via en serie försäljningar.

Jag visste att det var en utveckling när jag såg den första hand en morgon i sneakerbutiken. Klockan 06:30 och till min förakt kände jag att jag var tvungen att träffa butiken tidigt för att klara ett par Nike KD 6  Liger . Linjen var ganska full eftersom ett gäng skor tappade den dagen. Linjen hade de vanliga misstänkta: hardcore sneakerheads, thugs, wannabe thugs, flickor som försökte lösa nike air max thea GS, idrottsgubbar som vill se fräscha ut på sin nästa basketturnering, etc. Det som flödade mig var mängden unga barn som kunde få deras förälder upp och ur sängen på en lördag, efter en vecka i arbetet, för att klara sig på smyger. När jag kom nära registret började en fotbollsmamma sneaker nike tofflor mamma chatta mig.

Hon var ensam. Konversationen följde: Med framgången med Penny Hardaways och Charles Barkleys signaturskop som fick faktiska nya (om än retroinspirerade) numrerade modeller var det bara en tidsfråga innan Scottie Pippen skulle få ett nytt skott i rampljuset. Designad av Marc Dolce kommer det att vara intressant att se vad reaktionen på dessa kommer att bli mot bakgrund av de senaste juridiska frågorna mellan Nike och adidas tre nya anställda. Naturligtvis finns det en god chans att få människor kommer att bry sig eftersom det som verkligen betyder är själva sneakeren.

Det kan vara en kinesisk nyårskolor, det kanske inte. Oavsett sammanslutning passar nike huarache dam denna unika grafik bra ihop med de andra kreativa utskrifterna som Nike har spelat med för "takedown" -signaturen Kobe-sko. Dessa klassiska Nike-löpare (och Lunar Internationalist) med Stingray-accenter kommer redan att få träffa utomlands stateide den 3: e. Den klassiska svartvita kommer att locka en avslappnad publik, men om Jordan Brand-medlem Drake vaggade dessa tillsammans med sina OVO-retros, skulle dessa ha hypebeasts som stod upp på gatorna.

Det finns några märken, samarbeten och underkorterna av sneakers som ingen kan motstå. Mellan de stora varumärkena och deras anmälare finns det definitivt några spark som alla hoppas kommer att landa i sin samling. Det kan bero på den begränsade mängden, eller bara för att designern är berömd. Oavsett anledning är det att om ett par gymnastikskor har några specifika ord kopplade till dem, kommer de troligen inte att stanna kvar i hyllorna länge. Nästan varje sneakerhead har en favoritdesigner, eller kanske en favoritart av sparkar, som månlinjen från Nike, eller kanske du gillar samarbetet Independent x Vans. Oavsett vad du gillar, finns det en rad sparkar för dig.

Jag fortsatte att berätta för honom att det inte är någon biggie om han missade dessa eftersom det alltid finns något annat som kommer ner i horisonten som han vill, som "Legend Blue" 11-talet som faller i december. babyskor nike Han skrattade nervöst och vid den tidpunkten rotade jag tyst för att honom skulle få hans par eftersom (a) jag ville inte vara hans axel att gråta om han missade och (b) han verkade verkligen vilja ha dem som en fläkt. Det är bra människor. Här är en annan look och vad vi annars kan förvänta oss att se från Nike SB 2008. De kommer att släppa fler färgvägar av P-Rod 2, Zoom Tre, Team Edition, Air Classic, Blazer, Zoom Air Harbor, Zoom Air Abington, Zoom Air Regime och till Изображение och med Trainer 2 SB får lite uppmärksamhet nästa år.
Salome Mansfield

Вернуться в Проработка и обзор колод